ایمپلنت دندانی با طراحی MicroThreaded-Neck استخوان کرستال بیشتری را حفظ می کند!

۱۵ بازديد

تحقیقات جدید نشان می دهد ایمپلنت های MicroThreaded در ناحیه Neck استخوان کرستال بیشتری را حفظ می کنند.

خرید تجهیزات دندانپزشکی در همدان

در این تحقیق محققان اثر طراحی MicroThreaded در ناحیه Neck ایمپلنت های دندانی را بر میزان از دست دادن استخوان کرستال مورد بررسی قرار دهند. در این مطالعه مروری سیستماتیک که نتایج آن در شماره ماه آوریل مجله معتبر Journal of Oral Implantology در سال 2016 به چاپ رسیده است، محققان دانشگاه کنتاکی آمریکا میخواستند به این سوال پاسخ بدهند که آیا ایمپلنت های دندانی با طراحی MicroThread در ناحیه Neck استخوان کرستال بیشتری را از تحلیل حفظ می کنند یا خیر؟! برای پاسخ به این سوال آنها یک مطالعه سیستماتیک برروی 23 مقاله معتبر در این حیطه بین سال های 1995 تا 2016 انجام دادند. در این مقالات میزان از دست دادن استخوان کرستال بین بین 0.5 میلیمتر تا 9 میلیمتر با میانگین فالوآپ 12 تا 96 ماه گزارش نمودند. در این میان، ایمپلنت های دندانی با طراحی MicroThreaded-Neck میزان تحلیل استخوان کرستال کمتری نسبت به انواع دیگر ایمپلنت داشتند.

خرید یونیت دندانپزشکی در همدان

این مطالعه اثر طراحی استفاده از ایمپلنت های دندانی با طراحی MicroThreaded-Neck را در مقایسه با طراحی های قدیمی تر در زمینه حفظ استخوان کرستال ریج مورد بررسی قرار می داد. محققان دریافتند که اضافه نمودن Threadهای عمیق تر در ایمپلنت امکان ثبات بیشتر بین ایمپلنت و استخوان به ویژه استخوان های ضعیف تر را فراهم می کند. آنها همچنین متوجه شدند که این Threadها تماس ایمپلنت و استخوان بیشتری را فراهم می کنند و امکان حفظ استخوان بیشتری دارند.

خرید ماسک در همدان

این محققان اعلام نمودند که طراحی این Threadها بر میزان Stress و Strain وارد شده بر ایمپلنت موثر است و از دست دادن استخوان کرستال را به حداقل می رساند. این یافته به دندانپزشکان در انتخاب نوع ایمپلنت برای بیمارانشان کمک شایانی می کند. 

خرید نگاتوسکوپ در همدان

 

سایت اصلی : تجهیزات دندانپزشکی در همدان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.